surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

WORK

Kategori: Perth

Tidigt imorse gick vi upp och Mike var iväg redan vid kvart i sex. Det kändes konstigt att jag för första gången på väldigt länge skulle vara utan min kärlek (vi har varit med varandra för mycket, men jag överlevde). Mickes första arbetsdag på länge vart inte som planerat. Då det idag regnade i Perth (vilket är väldigt ovanligt)  fick han istället för arbete på vägarna följa med Craig och bränna skyltar. Vid elva tiden var han hemma för rast och därefter skulle han jobba några timmar till på deras farm. Jag fick följa med och kolla på min kusins häst .. Förhoppningsviss regnar det inte imorgon och Mike kan börja jobba på riktigt.
 
 
Imorgon ska jag dela ut massa resumés. Jag vill inte kollar på hästar, jag vill jobba! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: