surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

On my mind

Kategori: Perth

Idag ska jag fira farbror som fyller år. Mike kommer inte och han jobbar fortfarande alla dagar i veckan. Jag håller på att gå Bananas, men gör mitt bästa för att hålla ut. Det är ju trots allt en trygghet att komma hem utan att vara pank. Tanken att inte få ett jobb hemma skrämmer mig, jag tänker för mycket. Fick rätt bra tider denna vecka i alla fall, så det gjorde mig glad för jag trivs sjukt bra. Snart lämnar vi denna plats för BALI, ingen längtar mer än mig.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: