surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

ÅRETS BÄSTA KÖP

Kategori: Hälsa och Träning

Igår kom jag äntligen ur sängen och har även invigt gymmet. Jag vill aldrig mer vara sjuk, aldrig! En veckas sängliggande gjorde mig knappast starkare och 17.5 kg hantlarna kändes svintunga när jag körde hantelpress. Nästa vecka ska jag ta 20 igen och innan vi åker härifrån är målet att klara 3*10 rep med 22.5 kg. Vårat älskade protein (första på 4 månader, finally) som vi köpte igår ska hjälpa mig! Min farmor säger att jag är otrogen mot Micke med Jim (Gym), sorry babe! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: