surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

NEW DIET

Kategori: Perth

Jag har gått upp lite i vikt här i Australien på grund av alla nudlar och allt nytt (onyttigt) man vill pröva, opps. Nu har jag däremot hittat en grym solution! Ni ska se mig efter ett par månader när jag enbart har ätit dessa ,, Marknadsföringen ser till och med ut som följande "It's okey to dubbel dip when you eat fit chips". Fit chips serveras alltså i en kartong med två stora dressing skålar fast på varsin sida, så mycket för att minska på kcalorierna. SMART säger jag, det här ska jag defenetivt testa! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: