surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

ANNARS DÅ?

Kategori: Perth

 
Jo ofrivillg tre dagars arbetande hemmafru som jag har blivit så har jag idag hunnit dammsuga, tömma diskmaskinen, tvättat våra kläder, bytt sängkläder, vikt Mickes kläder och tränat. Förtillfället sitter jag i köpcentrumet med en long black, motsvarigheten till svart kaffe (som faktiskt ingen verkar dricka här för när man beställer det så dubbel kollar dem om man har sagt rätt). Jag snyltar på gratis internet och planerar Asien resan. Till min stora glädje upptäckte jag även att min lön har kommit och att 15 timmars arbetstimmar / vecka faktiskt ger mig 8000 kronor per månad efter skatt vilket jag inte tycker är fyskam. Nu får jag bara hålla tummarna för att  få mer timmar!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: