surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

FRUKT STUND

Kategori: Perth

Farfar har gått runt och varit förskyld i en hel vecka. Han tror att citroner och hårt arbete fyra timmar varje dag i trädgården skall göra honom frisk. En vecka senare & jag är sängbunden. Halsen, huvudet, näsan gör ont och kroppen är helt utmattad. Jag är uttråkad och har kollat på filmer jag redan har sett flera gånger. Jag tycker synd om mig själv och kräver Mickes totala uppmärksamhet när han kommer hem, stakare! Hata mitt liv! ;)
 
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Hej!
    Tänkte bara höra med dig Michelle om du blivit bättre eller är du fortfarande sjuk?
    Jobbigt att vara sängliggandes .. Hoppas iallafall att det snabbt går över <3

    Kram mami Lisa

    Svar: Kom ur sängen igår och har invigt gymmet igen :D Men en veckas sjukdom var verkligen hemskt, ska äta massa frukt, för jag vill aldrig vara sjuk igen! =)
    surfersparadise.blogg.se

    2013-04-11 | 22:01:34
  • Mami Lisa säger:

    Vad skönt.. Gör det, ät en massa frukt.. c-vitaminer är jättebra! Vitlök också med inte lika gott kanske ;-)
    Kram och ha det bäst <3

    2013-04-14 | 17:10:24

Kommentera inlägget här: