surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

GREAT EASTERN HIGHWAY

Kategori: Perth

I söndags skulle jag jobba 7-2, jag däremot hade fått för mig att jag skulle jobba 2-9 och dök upp ett par timmar försent. Sjukt pinsamt! Cheferna har i alla fall kommit över mitt lilla misstag och jag trivs bra på jobbet. Jag har även fått börja stå uppe vid drink avdelningen och göra smothies, milkshakes, ice coffe osv. Detta är vägen till gymmet och jobbet. Fina färger (var tvugen att visa er)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: