surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Royal Botanic Garden

Kategori: Sydney

Påtal om ingenting så saknar vi Sydney väldigt mycket! Staden dyker väldigt ofta upp på nyheterna, och när vi ser Sydney på teven så känns som att man är på semster därifrån och att det är dit vi ska återvända när vi är klara här borta. Det är defenetivt en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i. Men ni behöver inte oroa er, vi saknar er mer än vad vi saknar Sydney och jag skulle enbart bosätta mig där om jag kunde övertala både vänner och familj att följa med. 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag gillar vad jag hör! ❤

    2013-03-28 | 11:10:27

Kommentera inlägget här: