surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Two years

Kategori: Perth

Någon gång sista vecka på Mars 2011 bestämde min kärlek och jag oss för att bli VI. Två år har det gått sedan dess och det måste ju firas på ett eller annat sätt (någon gång när vi får tid). Trots att vi har haft våra ups and downs så hade jag inte velat ha det any other way. Vi är inte perfekta, vi är unga och har mycket att lära, men jag älskar allt med dig! Jag älskar hur du tar fram det bästa i mig, hur du får mig att känna att ingenting är omöjligt med dig. Sätter vi kompleterar varandra på och sättet vi stöttar. Alla med en partner känner förmodligen likadant, jag är bara så otroligt lycklig över att jag har hittat den personen som får mig att känna allt som man ska känna. Trygghet, lycka, värme, kärlek, glädje, spänning, saknaden som finns när du inte är här och pirret som fortfarande finns där när jag ser dig.

Jag älskar dig även när jag hatar dig. Jag hoppas på många fler år <3

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    G R A T T I S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ni passar så bra ihop, till och med till utseendet..
    LYCKA TILL med många fina år i framtiden ..och du har helt rätt.. Många up & down är det i ett förhållande, och det är det som gör det starkt och hållbart när man lär sig att hantera både och.. KRAM

    2013-03-27 | 10:53:09
    Bloggadress: http://www.alimenta.se/kontakt.php
  • emmmmmmaaaaa säger:

    ni är så fina! saknar er massssssooooor!

    2013-03-28 | 00:04:16

Kommentera inlägget här: