surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

TILLÄNGNAT MATILDA

Kategori: Perth

Bloggen har glömts bort något otroligt sedan vi kom till Perth men det beror ju som sagt på att vi är här för att jobba. Min duktiga kärlek jobbar långa dagar alla dagar i veckan och enligt honom trivs han bra så (lite tid bort från sin pain-in-the-ass flickvän, hehe). Han jobbar men en jämn gammal dude som heter Jamie, och tillsammans men honom verkar Mickes dagar bli en blandning av hårt jobb men även massor av skratt. 
 
Jag har fått 3-4 dagar per vecka på cafet, vilket inte är fyskam då lönen är ganska bra men jag önskar såklart att jag kunde få mer. Resterande tid underhåller jag mig med att kolla information inför Asien resan, träna och läsa böcker som bara den (ska även bli bättre på att blogga). I skrivande stund sitter jag på DOME nere i Midland och utnyttjar deras gratis internet samt passar på att få i mig en frukt sallad, MUMS! 
 
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Miiih du är bäst. Puss!

    Svar: Haha, nej men du har rätt. Det är ju roligt även för mig att keep up med bloggen så man kan kolla tillbaka sen när man kommer hem ;D
    surfersparadise.blogg.se

    2013-03-24 | 07:17:13

Kommentera inlägget här: