surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Senaste veckan

Kategori: Perth

Här har det inte hänt så mycket på senaste tiden. Mike har gått upp fyra/fem på mornarna och jobbat på riktigt bra ute i hettan. Jag är otroligt stolt över min man. Än så länge trivs han bra och lönen den är inte fyskam den heller.
 
 
Själv har jag sprungit ut och delat ut sammanlagt 30 resumés, fått sammanlagt 9 svar och utav det haft 5 intervjuer. Jag blev erbjuden ett full time supervisor jobb där jag skulle vara mini chef över servitriserna, inte riktigt min grej och dem ville ha mig i minst 6 månader.
 
Jag har däremot redan blivit anställd på ett fik som heter Dome, minst två dagar i veckan kommer jag att få och beroende på hur bra jag är med kaffe maskinen och hur jag hanterar köket så kan jag bli erbjuden fler dagar. Start måndag.
 
 
Vi har gått ett par promenader ner till Midland. Idag i stekande värme, utan solskyddsfaktor och med svinvarmt vatten. Väldigt fin walking track däremot och man kan se hela vägen till staden Perth.
 
 
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Ni är så ambitiösa och duktiga.. ni fixar till ert liv vart ni än är.. Grattis till jobbet Michelle.. Kul att Mike trivs på sitt. Vi har sol och KALLT.. men snön har börjat smälta bort, dom stora högarna är lite lägre.. Kram och va rädda om er.. /mami Lisa

    2013-03-09 | 13:35:51
  • Mami Lisa säger:

    Ps. Kul med lite nya bilder.. Vackert även i Perth..

    2013-03-09 | 13:36:12

Kommentera inlägget här: