surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

På vänster sida

Kategori: Perth

Micke hämtade mig på jobbet igår (uppe i Mundaring) och vi tog en sväng ner till Midland. Planen var att gå på bio, men tyvärr verkade alla filmer verkligen riktigt dåliga. Vi tyckte inte att det värt pengarna! (Jag har faktiskt sökt jobb på bion 1-2 dagar i veckan, i förhoppning om att kunna fylla ut min dö tid. Så vi får väll hålla tummarna att jag får jobbet, så att jag och micke kan få discount och se exakt alla SKIT filmer)! 
 
Var i alla fall tvungen att ta kort när vi körde ner för att visa hur grym micke är som kör på fel sida. Jag känner mig inte det minsta otrygg. Vi har väll varit här så länge att det känns naturligt att han kör på denna sida av vägen nu. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: