surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

HÖST

Kategori: Perth

Idag har höstvädret hittat till Perth. Det regnar, blåser är svinkallt och suuper mysigt (sålänge man får ligga inne under en filt med en bra bok). Yes tro det eller ej men jag har verkligen saknat mysväder. Att leva i Sverige hela sitt liv har gjort att man på något sätt verkligen "måste" ta vara på solen varenda gång den tittar fram. Så varje dag när det är sol här (vilket är hela tiden) känner jag ett slags tvång jag måste ut och ta en promenad osv. Idag jobbar jag från 16.00 till stägning nu ska jag njuta av vad farmor påstår är vinterväder (21 grader)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: