surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Sista dagen i Byron

Kategori: ByronBay

Idag skulle vi surfa men alla brädor var redan utlämnade så istället lånade vi cycklar för att kunna cykla till Tallow beach. Väll där var det vi och två andra på stranden, skönt. Men faktumet att det inte var några turister där gjorde att vi blev osäkra på om man inte kunde bada på grund av maneter/hajar eller liknande. Vi struntade i att bada och underhöll oss på andra sätt.


 


 
Efter ett tag dök små kraobbor upp här och var ur små hål i sanden. Tur att dem är mer rädda för mig än jag för dom, för de skulle förmodligen kunna göra mig mer illa än jag dem. 
 
 
Paraflight flygare (kan man säga så?) använde denna strand som landningsbana. Vi låg och solade och såg en komma flygande, det såg ut som att den skulle landa långt bort men efter några ostadiga studs på stranden, reste vi oss snabbt upp (jag vill skriva kastade oss åt sidan) men vi gick faktiskt åt sidan för att paraflighten sedan landade precis på vår handuk. 
 
 
 
 
Jag kom på att jag ville börja samla/köpa något från varje stad men kom på den grymma (gratis) iden att jag kan samla på konstvärk jag själv gör på stranden på varje ställe. Här kommer mina (och lite Mikes) konstvärk från Byron .. =)
 
 
Vi hittade ett par brillor på stranden som gjorde att allt fick mycket mer färg och att allt blev mycket skarpare, trodde jag hade bra syn men nu börjar jag tvivla..
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Vad söta ni är!!

    2013-01-17 | 12:04:03

Kommentera inlägget här: