surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Nyår i Sydney

Kategori: Sydney

Dagen började mycket tidigt för oss då vi skulle bege oss mot parken Brichgrove vid nio för att få en så bra plats som möjligt. Brichgrove låg längre bort men man fick ändå en bra översikt och alkohol var tillåtet. Ska man sitta i en park i 14 timmar så kan det behövas.
 
 
& en pose såklart
 
 
Utsikten mot Harbour bridge
 
'
 
Första parkett
 
 
Vi uppfann ett nytt boll öl-spel
 
 
Jag och Micke blev oroliga att alkoholen inte skulle räcka och gick en promenad för att köpa mer
 
 
 
En varsin shot slank också ner
 
 
Översikt av parken och detta var när klockan enbart slagit 12,00.  
 
 
Min Fina
 
 
Stina, Lars och Karin kom och hela gänget var samlat. 
 
Stina Lars Karin Torun Linus Julius Erika Michelle och Mike
 
 
& som vanligt när jag försöker ta kort med mina korta arm så missar jag halva micke. 
 
 
Älskar den här bilden! Alla ser ut att vilja döda mig för att jag tar kort. Love ya Torun Linus o Erika. 
 
 
Mike som två sekunder innan stod och tyckte synd om maneterna för att barnen lekte med dom ..
 
 
Manet mördaren är i farten
 
 
 
Mike något bränd, men inte utav maneterna.  
 
 
Klockan 9 var det dags för barnfyrverkerierna'
 
 
Tomtebloss
 
 
Tolvslaget
 
 
Under nyårskyssen känner jag något på huvudet, skjuter snabbt bort det och tänker inte mer på det. En stund senare skriker Torun att hon tror hon har en spindel på benet, rätt hade hon. En riktigt stor spindel var det också. 
 
 
 
14 timmar gick mycket fort. Vi åt, vi drack, snackade skit och träffade lite nytt folk. Jag skrattade mycket och hade väldigt roligt. Några tårar föll också men det hör väll till. Happy new year!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: