surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Not a day without you

Kategori: surfersparadise

I receptionen hittade jag en vocher bok där det fanns massa bra erjbudanden och rabatter. Så innan vi gick till stranden blev det en sväng i parisehjulet. Fem hela varv, det tog aldrig slut. Det var väldigt fint, men det var nog sista gången jag och Micke åkte ett parisehjul (ingen adrenalin höjare direkt) 
 
 
 
 
 
Vi gick till stranden för att uppleva stämningen, staden i bakrunden och ljudet av liv och glädje. Det är som Jesper säger "man blir lätt hemmablind". Igår tog jag in allt, levde i nuet, jag uppskattade tiden, och att få vara här med den jag älskar. 
 
 
 
 
 
Från stranden begav vi hos till hostelet för nattbad i poolen. Livet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Gud vad ni är fina. Blir så avundsjuk, pusss <3

    Svar: Saknar dig med, för mycket! :(
    surfersparadise.blogg.se

    2013-01-19 | 22:45:23
  • Rikard säger:

    Vad konstiga ni ser ut

    2013-01-20 | 19:14:11

Kommentera inlägget här: