surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

24 h internet

Kategori: SpotX

Man köper internet här som dem säger ska räcka i två timmar, tydligen blir man grundlurad för det räcker i hela 24 timmar och jag var överlycklig (då kan jag ju blogga) Gårkvällen bjöd på hamburgare dagen till ära. Middagen spenderades tråkigt nog för vår engelska med vårat svenska gäng här, dock så är dem otroligt sköna människopr så engelskan får vänta..
 
 
 
 
Vi var väldigt sega efter middagen och vi skulle vara i vattnet klockan sju dagen efter, så kvällen spenderades runt brasan. 
 
 
 
 
Alarmet stod på klockan 6 och snabbt där efter var vi i vattnet. Havet var otroligt strömt idag och för varje två steg jag gick ut tog vågen mig två steg tillbaka. Idag är vi efter tre dagar surf helt slut i musklerna. Jag sprang upp på stranden några minuter innan avslut för att få ett par grymma bilder på Micke. 
 
 


 
 
 
 
Efteråt blev det lite modelande med brädan på stranden (där den inte kan slå mig i huvudet) 
 

 
 
 
Nu ska vi chillaxa lite mera i väntan på lunch
 
 
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Otroligt grymma bilder.. vackra..
    tack!!

    KRAM

    2013-01-06 | 11:32:10
  • Daniel säger:

    Mr and mrs fitness up in this bitch! riktiga krigare :D

    2013-01-06 | 16:51:21
  • Stina säger:

    Ni ser ut att ha det grymt där uppe. Vi är också på väg från Sydney nu, så vi ses om några dagar :D

    Svar: Yeeey när kommer ni til byron?
    surfersparadise.blogg.se

    2013-01-07 | 00:52:56
    Bloggadress: http://resandownunder.blogg.se

Kommentera inlägget här: