surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

SLUTA ALDRIG TRÄNA PÅ SEMESTERN

Kategori: Hälsa och Träning

Vår matkorg för 5 månader sen: Kycklingfile, lax, avocado, kvarg, keso, "önos" lågkalori jordgubbssylt, kanel till min gröt, funlight sötat med stevia, kalkon, tonfisk, "västan" låg kcalori ost, jordnötssmör, grönsaker, frukt, ägg, valnötter, soyapuffar och massor av vassleproetein och Casein till mitt Caseinfluff. SAKNAR!
Dagens matkorg: Vi skrattar varje gång vi går och handlar. Nudlar 12 pack för 30 kronor, 500 g pasta för 5 kronor, 10 frallor för 7 kronor, tomatsås för 4 kronor, Ett paket Cornflakes för 14 kronor. Äpplen, chips kan tillkomma vissa dagar och på McDonalds kan man även köpa en strutglass för 3 spänn., DEAL!! 
 
Vad jag vill komma till är att idag sprang jag för första gången på två månader, jag skyller gärna på värmen här borta, men sanningen är att min kondition är körd i botten. Micke är grymt mycket bättre. Min powerwalk på fyra km gick bra men joggingen på 1 var ett skämt. Imorgon ska vi springa igen, då kanske jag orkar två! Haha! Saknar gymmet och tunga vikter!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: