surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Från Surfers Paradise, insidan är viktigast

Kategori: surfersparadise

Jag står i havet, kollar ut mot vågorna. Väntar på att nästa stora våg ska kasta mig bakåt i en rörelse som känns i hela kroppen. Bakom mig. En hel stad på stranden, skyskrapor som når himmelen och en perfekt bild som får mig att känna att jag är i paradiset. Men ändå. Jag blir hemmablind, tar utsikten förgivet, tittar aldrig bakåt men står spännt och väntar in nästa våg. Då slår det mig. Personligheten är vackrare än utseendet. Insidan är vad som räknas.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: