surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

BUNGYJUMP

Kategori: Cairns

Flera hundra trappsteg, äntligen uppe. Fyra personer innan som ska hoppa, innbärande väntan som får mig att skaka, andas tyngre och hjärtat slår hårdare än någonsin. Ynka 50 meter är Australiens högsta och ända Bungyjump.. Vilket jag kan säga räckte för min del. Jag har aldrig varit med om något läskigare, aldrig. Samtidigt så otroligt underbart och fantastiskt. Jag vill hoppa igen och igen och igen! Här kommer hundra tusen bilder bara för att jag är så stolt över att jag klarade det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: