surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Så lite tid, så mycket att göra

Kategori: Allmänt

Äntligen är akvariumet överlämnat till Mikes pappa, så Bob & Co är i trygga händer, 
Tack Milan :)
 
 
Efter blod, svett och tårar (fick säga farväl till ett par kjolar och klänningar) så är jag nästan klar packad. My life in a backpack. Måste passa på att gnälla lite om hur jävligt det är att vara brud ibland. Jag bestämde, ångrade, bestämde mig igen, packade, ångrade mig, packade upp & sen packar Micke sina kläder på fem minuter, så otroligt orättvist!
 
Listan på vad som ska göras bara växer och växer, vi blir bara tröttare och tröttare, borde sova, kan inte stressen ökar, blir tröttare, borde sova. Ond cirkel!
 
Imorgon bär det av och vi är galet taggade, väckarklockan är ställd på 06.00 inte lika taggade..
25 september 2012, 15.40 lyfter flyget ... Detta blir vår sista natt i Sverige på ett bra tag, Godnatt <3
 
 

Kommentarer

  • Kiwi säger:

    Haha! Bästa inlägget hittills!

    Kan ni lova mig en sak? Kom igen - en enda sak. Okej två.

    1. Filme Mikes första reaktion när han tar en fet sked marmite/vegemite.
    2. Lära er surfa.

    2012-09-26 | 17:39:45

Kommentera inlägget här: