surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Hong Kong - Dennis

Kategori: Vänner och familj

Efter att vi har landat i Hongkong så prövar vi Wi-Fi för att se om det fungerar, och lyckan sprider sig att både skype och internet fungerar så bra efter alla dåliga tester vi gjort hemma. Loggar in på facebook och ser att jag fått ett inlägg av min syster Tanja, en video på Dennis där han dansar till en låt som jag har producerat.
 
Leendet drar sig från ena örat till de andra, älskar den här grabben. Inte nog med att han är en fin person med fina och djupa tankar- funderingar som han alltid uttrycker på att hjärtkrossande sätt. Han dansar även riktigt grymt, kungen på dansgolvet! Du sa att halsbandet fick mig att kännas nära dig, nu när jag hör den här låten så kommer jag alltid att känna att du finns nära mig. Kommer alltid att tänka på dig när jag hör låten.
 
Jag älskar dig / Morbror
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Micke...Du är viktig för Dennis!

    2012-09-26 | 18:54:01
    Bloggadress: http://www.alimenta.se/kontakt.php
  • Sussie säger:

    Blev tårögd när jag såg videon. Den berörde så mycket! KÄRLEK FRÅN MIG <3

    2012-09-26 | 20:45:53
  • Tanja säger:

    Jag ska läsa upp brevet till Dennis imorgon,jag tror han kommer att bli jätteglad. Jag skriver tillbaka vad han säger. Kraaam! Love ya

    2012-09-26 | 23:02:12

Kommentera inlägget här: