surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Godmorgon

Kategori: Sydney

Klockan är halv åtta och vi har verkligen fått sova ut, skönt. Allting känns lite konstigt nu, då man inte kommit in i vardagen här. Vi saknar gymmet (men tror vi har lyckas fixa ett, yeeeeeeey), man saknar ett stadigt hem och man saknar sin egen mat, Dagens frukost blev naturligt jordnötssmör och cola zero (Det fanns inget kylskåp, så keson vi köpte känns dålig och smakade för övrigt inte bra ändå). Känns nästan jobbigt att inte veta vart man ska sova ikväll, men om en vecka har vi säkert kommit ut ur den egentligen ganska tråkiga trygghetszonen (jobb,gym,hem) och allt kommer bli svingrymt! 
 
 
Nu ska vi checka ut, vi hörs när vi har Wi-Fi!
 

Kommentarer

  • Mami Lisa säger:

    Köp bröd.. Det funkar alltid när man är hungrig.. Bättre än keso utan kyl..
    Tänk på att ni behöver energi och inte gym, träna och en massa lättmat.. Livet är viktigare :-(
    Orolig mamma här!!!!
    Hoppas allt ordnar sig..
    Älskar dig Micke / STOR kram till ER BÅDA

    2012-09-28 | 01:46:09
    Bloggadress: http://www.alimenta.se/kontakt.php
  • Mami Lisa säger:

    Ps. Man blir stark av trygghet :o)

    2012-09-28 | 02:06:22
    Bloggadress: http://www.alimenta.se/kontakt.php
  • Mami Lisa säger:

    Ps nr 2. Man bråkar mindre om man är mätt i magen och mår bra! STOR KRAM mami Lisa

    Som ni ser är jag vaken nästan dygnet runt..
    försöker vänja mig att du är där långt borta,
    men inte gått så bra hittils!
    "I hope you are fine" ÄLSKAR DIG

    2012-09-28 | 09:22:03
    Bloggadress: http://www.alimenta.se/kontakt.php
  • Dennis säger:

    -Bobbo jag saknar dig.
    -Den bästa bobbon i världen, jag älskar dig.
    Han säger att jag ska skriva såhär.. Dennis undrar vad du gör? Jag undrar om han har sett några känguru.

    Svar: Jag saknar dig med dennis, jag älskar dig.Nej vi har inte sett några kängurus än, men idag ska vi iväg och titta på hajar.
    Lägger upp bilder senare så ni får se! Kram
    surfersparadise.blogg.se

    2012-09-28 | 15:28:18
  • EMMA säger:

    Miss yooooouuuuu

    2012-09-28 | 23:51:56

Kommentera inlägget här: