surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

ALINA

Kategori: Vänner och familj

 
 
Jag vet att jag har gjort allting jätte fult i Paint men så länge det finns Rosa och Lila blir min lilla Prinsessa glad! Jag vet att du inte kan läsa eller ens förstå något av vad jag skriver här (Pappa försök förklara för henne) men jag hoppas du kan se bilden och förstå att jag tänker på dig ALINA, det gör jag alltid! Jag hoppas du gillar Hello Kitty filmerna du fick av mig och Micke i födelsedags present och att du och Amanda har jätte roligt när ni leker på dagis. I veckan ska vi kolla på Krokodiler, Koalor och massa andra djur! Jag tänker lägga upp massa bilder så att du kan se vart jag är och vad jag gör, vill inte att du glömmer mig min fina <3 Just nu ligger du säkert och sover tungt i din säng och imorgon ska du gå och dansa på funky kids, skulle vilja gå med dig! När vi ses igen ska jag krama & pussa dig i flera timmar. Jag älskar dig massor min ängel <3
 
& sen en fjantigt, gullig liten rosa dinosaurie hälsning från Australien, hihi :)
 

Kommentarer

  • Det bästa bror säger:

    Alina <3

    2012-09-30 | 02:22:08

Kommentera inlägget här: