surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

WORK WORK WORK

Kategori: Sydney

I got the job, can I get a woop woop? Han ville att jag skulle jobba mån-fre men det kändes inte så jätte kul så jag förhandlade mig ner till fyra, bra Michelle! :) Min uppgift är att göra smoothies, frukt juicer, packa sallader och ha hand om customer service. Stressigt som tusan, lagom kul, bra tider och dagen sprang förbi. Får se hur länge jag stannar, kul med lite extra pengar.  
 
Jag fick ha skit snygga kläder (för att vara cafe) på mig, här är en bild på vart jag jobbar:
 
 
När jag kom hem tog vi en tur ut på stan för att lämna ut våra CV. Micke var duktig och lämnade till allt och alla. Jag lämnade bara på två glass barer, för det är det ända som jag anser är värt att byta jobb för, MUMS
 
 
Det blev en riktigt lång promenad och benen värker igen, 
 
 
Min båt om några år, när jag har jobbar på Nook i 200 år och sparat vartenda öre ... 
 
 
Jag och världens coolaste bakgrund
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: