surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Vardagen är här

Kategori: Backpacker tips

Vardagen är här, och det kommer inte vara wow upplevelser och nya platser varje dag. Jag trivs på jobbet så än så länge passar det mig bra och för pengarna jag tjänar kan vi göra ännu mer roliga saker för sen. Åtminstonde en månads jobb kommer det att bli för min del (kanske två).
 
Idag när jag slutade så stod Micke utanför och väntade, LYCKA! Sällskap hem och sen lite shopping då Micke var tvungen att köpa svarta grejjer inför sin intervju och jag en filt för att nätterna här är svinkalla, trots att jag ligger bredvid mitt element till pojkvän. Tacka gudarna för K-Mart som är billigare än billigast. En filt, skor, strumpor och en par svarta byxor för 150 kronor! 
 
Så i samband med texten ovan kommer ett backpacker tips ...
 
4. Om du har planerat att jobba i Australien (inom restaurang branchen, där det är lättast att få jobb) så bör du ta med dig ett par svarta skor och ett par svarta byxor. Du kommer att behöva dem!
 

Kommentarer

  • Grant Weston säger:

    Just when you thought that every country had central heating just like Sweden.

    Svar: Jaaaaa!!! Men det är okej, ligger under min varma filt nu! Godnatt :)
    surfersparadise.blogg.se

    2012-10-09 | 14:46:50
    Bloggadress: http://surfersparadise.blogg.se
  • Leo säger:

    Hej Michelle. Skitkul att läsa den här bloggen /Leo

    Svar: Haha grymt Leo ;)
    surfersparadise.blogg.se

    2012-10-09 | 23:40:29

Kommentera inlägget här: