surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Träning

Kategori: Backpacker tips

 
Som sagt Jetts finns överallt (fler än 100 stycken) och kostar 326 kronor i månaden! 
 
Träningen har hitills har gått bra. Jag och Micke försöker träna efter hans upplägg hemma vilket göra att varje muskelgrupp försöks hinnas med två gånger i veckan med undantag för ben (bara för att det är så sjukt tråkigt), vi går dessutom väldigt mycket varje dag så jag anser att dem tränas ändå!
 
När vi först kom hit så kände vi oss svaga, annorlunda luft, andra maskiner och andra vikter. Äntligen har vi kommit in i allt det nya och jag känner mig som superwoman men nyfunna krafter. Jag har dessutom tackvare gemmensam träning med från älskling hittat en ny favorit muskel: bröst. Micke pushar mig tills jag vill gråta, säger åt mig att ta tyngre vikter och får mig att tvinga mig själv göra fler reps. 
 
Maten då? För att inte bli panka så kan vi inte äta 50 % protein därför har vi nu skapat ett förhållande med pastan. Det fungerar bra och jag känner att min nya vän pastan ger mig energi till huvudet som jag behöver för att prestera bra på jobbet, så den får gärna följa med ett tag till.
 
Äntligen efter tre veckors äta skit (semsterfrossa?) så känns formen nästan som den var innnan jag åkte med mer muskler på vissa ställen och lite mer fett på andra. Min största motivationskälla: En pappa som garanterade att jag kommer bli tjock i landet down under. Du kommer få äta dina ord!
 
Jag vill att Micke vaknar så att vi kan gåå .. Idag står bröst på schemat.
 

Kommentarer

  • Ebbzor säger:

    Fan va kul Michelle ! Älskar inlägget :D go pasta <3

    2012-10-24 | 11:32:55

Kommentera inlägget här: