surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Sydney Harbour bridge

Kategori: Sydney

En till dag avklarad på jobbet. Grattis till Dans-Kungen Linus som också har fått jobb på NOOK! Awesome, nu har jag någon att snacka strunt med på svenska, yeeey! 
 
 
På grund av vädret (stekande varmt) hade jag och Micke planerat in en picknick lunch efter jobbet. Dessutom så ville vi se Harbour Bridge på nära håll, så det blev en tipp norrut. 
 
 
Jag älskar att stå högt upp med utsikt över allt, man känner sig verkligen fri.
 
 
Sen hittade vi ett utomhus gym, där vi prövade lite magövningar. Träning i 32 grader fick tummen ner, föredrar gymmet trots allt.
 
 
& så typiskt mig.. Ska något fotas, då ska de fotas minst hundra gånger. 
 
 
Okej 101 gånger, ifall de andra 100 bilderna av Opera huset av en slump skulle försvinna :)
 
 
Vi <3 Påväg över den långa bron.. ävenidag har vi fått den dagliga dosen av ont i fötterna! :) 
 
 
Utsikten ut mot norra sidan
 
 
Som min pappa säger brofantasten har varit i farten..
 
 
Men som ni ser så är ingen bild är den andra lik. Det är viktigt att få med alla vinklar pappa! 
 
 
Trötta och glada tog vi färjan hem för att vila fötterna. När vi skulle betala fuskade vi oss ut på barnbiljett, åh va nervös jag var.. gillar inte alls att inte följa lagen, läskigt... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Haha åh vad jag älskar dig Chelle. PUSS <3

    Svar: Love you to <3 =)
    surfersparadise.blogg.se

    2012-10-16 | 17:56:04

Kommentera inlägget här: