surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Rain rain go away

Kategori: Sydney

En ledig dag för mig som idag slutade på Nook. Inga krav eller måsten, ingen stress! MEN med min vanliga tur så ville inte gudarna bjuda på sol och vädret gick från sol till spöregn på några minuter. Jag och Mike befann oss vid Darling Harbour men kunde inte stanna inne i någon varm och mysig galleria då vi var tvugna att ta oss till en lunchrestaurang där Mike skulle ha en arbetsintervju. Antingen sol eller spöregn, det märks att landet inte har ett ord för lagom.. 
 
 
Bra att veta: Inne på den här restaurangen får man inte ta med sig droger eller atombomer. Tur att det stod det så att jag tar ut dessa föremål ur handväskan innan vi går hit! 
 
 
Kvällen bjöd på biljardspel. Mike var riktigt grym och vann alla tre omgångar. Jag var dock inte alls långt efter, värt att påpeka. 
 
 
Nu säger vi godnatt & hoppas på bättre väder imorgon! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: