surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

NIGHT NIGHT

Kategori: Sydney

Jag vet, jag är så sjukt snygg! Mat-tant mössan har alltid varit på "vill ha" listan, ÄNTLIGEN, säger jag bara. Min riktiga första dag på Gelatissimo gick riktigt bra, hanleden värker men det är lugnt. Imorgon kör vi igen. 
 
När jag kom hem bestämde vi oss för att gå och käka på restaurang, det blev kina mat, och vi testade att beställa in mat vi aldrig prövat förut..
 
 
            Ska jag? Ska jag?                                          Öhm?                                            ÅH vad gott! Eller? 
 
 
Nu är jag helt död, fem oväntade jobbdagar har satt sina spår. Godnatt Sverige
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: