surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Godmorgon Sverige

Kategori: Sydney

 
Gårkvällen spenderades på en bar, och vi spelade biljard. Det var jätte roligt & jag var mycket bättre än jag trodde!! Wiiie. Det var dock något fel på den vita bollen som (enligt mig och Anna) åkte ner alldeles för många gånger. 
 
 
 
Dagen består av utflykt därför blir det återigen matlådor. Min älskling är så grym i köket och jag känner mig riktigt värdelös när jag står och hackar lite paprika på sidan.
 
See ya later aligator <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: