surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Glass proffs?

Kategori: Sydney

Två jobb och en storhandling, nu är jag är äntligen hemma. Vem visste att stå i en glassbar kunde vara så svårt? När en kula ska vara lika stor som ungefär vad jag anser är tre och en till kula ska placeras ovanpå så krävs det tydligen otroliga kunskaper och skills för att lyckas. Jag har stått och övat och övat och övat och det är till och med svårare än att lära sig simma eller cyckla. Det positva med att arbeta här och lära mig detta är att jag förmodligen kan få jobb på andra Gelatissimo i andra städer på östkusten (om vi väljer att jobba mer under resans gång). Jag har även världens snällaste chef så jag ser framemot att jobba med honom imorgon! 
 
 
Fattar ni hur jag ska lyckas få av en till glasskula uppepå denna och allt ska gå fort fort fort?! SVÅRT SOM TUSAN! =)
 
 
Mike började provjobba vid fyra och lär inte vara hemma på ett tag, konstigt hur man så snabbt kan vänja sig vid att alltid ha en viss person vid sin sida, nu har det gått bara 8 timmar och jag saknar ihjäl mig. Jag ska vara en duktig working-wifey och laga middag till my love!
Ha en grym dag everybody <3
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    handsome guy :) chef

    2012-10-12 | 10:09:03

Kommentera inlägget här: