surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Friday, I'm in love

Kategori: Sydney

Idag var det casual friday på NOOK bar, och eftersom att jag inte var medveten om detta och just idag hade tagit den mest opassande privata tröjan, så fick jag själv gå runt i arbetskläder. TUR att jag känner mig as snygg i den skjortan då! Möjligtviss att ni kommer tycka att jag överdriver men passformen är så bra att jag är kär, hehe. 
 
 
Micke sprang precis ut genom dörren för ett prov jobb och jag ska snart iväg till Gelatissimo and make some icecream for the people. Det har regnat hela dagen så jag har hållt tummarna för en lugn dag på glassbaren, så att jag kan öva upp mina skills, men självklart lagom till att jag ska börja så tittar solen fram. Vädret vill aldrig som jag, oväntat ... 
 
 

Kommentarer

  • Mike säger:

    You look beautiful as always babe.

    Love you

    2012-10-13 | 02:15:14

Kommentera inlägget här: