surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

FANTASTIC FOUR

Kategori: Vänner och familj

 
Alina - Min fina älskade lilla (och enda) syster. Jag tänker på dig varje gång jag ser Hello Kitty, varje gång jag ser prinssesor. Jag går på barnavdelningen och kollar kläder till dig, längtar till julafton då jag kan skicka massa fina presenter. Jag vill ha dig nära och jag vill höra dig skratta. Jag vill leka och dansa och jag vill höra din röst när du gång på gång berättar om din nya hello kitty paraply. Jag saknar dig!
 
 
Anton - Jag längtar tills ni flyttar hit och vi kan bada i farmor och farfars pool, se dig göra alla möjliga trix & konster och se dig skratta tills du får ont i magen. Jag vill tävla om vem som kan vara vitast (du vinner) och spela spel i timmar. Tävla i armbrytning och gå och se tecknade filmer på Bio. Du är min underbara, väldigt smarta, roliga bror som utan att du vet om det ständigt lär mig nya saker. Fortsätt säg emot Rikard, du vinner varje gågng =) Jag saknar dig!
 
 
Rikard - Sist men inte minst. Jag saknar dig så att det gör ont. Det känns som att jag har lämnat dig och jag känner mig hemsk. Australien är din och min undanflyckt, vår dröm. Jag saknar att gå med dig på stan och det ända du pratar om är alla "snygga brudar" runt omkring. Du kan alltid få mig att skratta hur jag än mår och jag saknar att vara din skyddsängel även fast jag vet att du kan ta hand om dig själv, Till och med våra ständiga bråk är något som saknas i vardagen. Du är min älskade pain in the F''KING ass, och jag släpper dig aldrig ur mitt liv. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: