surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Ensam i Sydney?

Kategori: Backpacker tips

För någon dag sedan gick jag med i en facebook grupp "Svenskar i Sydney", verkligen en jätte bra grupp för folk som har frågor, vill hitta en lägenhet eller bara skaffa nya vänner att umgås med. Jag la ut en kontakt annos (hehe) och idag ska jag på mina första kompis dejter medan Mike är och jobbar. Svinbra ju!
 
Mike la också ut en skämtsam annons om någon vill gymma tillsammans med mera, men bara brudar svarar .. ibland önskar jag att du inte var så otrolig jävla snygg, tard! Jag älskar dig <3
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja, han får du hålla hårt i. ;)

    2012-10-31 | 21:48:40

Kommentera inlägget här: