surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

DAGEN I SIN HELHET

Kategori: Sydney

 
 
Dagens: Utflykt till Tower Eye, Sydneys högst byggnad.
 
 
När vi åkte uppför Tower Eye idag fick man pröva på 4D cinema. Det var riktigt häftigt, vatten effekter och bubblor, vibrerande golv och ljud samt den vanliga 3D effekten. När det här är färdig utvecklat kommer Bio besök inte att vara sig likt. COOLT!
 
 
Till en början var vi lite besvikna då vi trodde att vi skulle få gå ut på skydeck. Det kostade tydligen lite (MASSOR) extra, så vi valde att stanna inne. 
 
 
Micke blev snabbt på bra humör igen; "Damn girl, nice ass"
 
 
 
 
Hyde park där vi satte oss och åt några minuter senare
 
 
Vi går bokstavligen talat så mycket att fötterna VÄRKER. Micke köper nya sulor till skorna.
 
 
 
LUNCHTIME
 
 
Efter lucnhen la vi oss i parken för att sola (34 grader =D), Micke gnäller om att det sticks och jag gnäller tillbaka om att han är fjantig "Det är bara lite gräs". När vi går därifrån märker vi att han har legat på något som liknar en kaktus. Haha förlåt my love <3 
 
 
Lycka
 
Jag för att jag var med på "teve"
Micke över sin "nya" mobil ... 
 
 
SHOPPING; Jag fick med mig ett jätte fint rött linne hem.
 
 
Påvägen hem gick vi igenom China town, mysigt
 
 
I China Town hittade vi en glassbar där dom gör glassen framför ögonen på dig,
Jag och Micke delade på en kula Sandy beach, Jätte coolt och Jätte gott!
 
Nu blire det utgång, tjejerna för sig och killarna för sig! LATER <3
 

Kommentarer

  • Storkusinen säger:

    Lilla Molly och jag undrar lite om ni inte har sett några coola djur ännu...? Vi tänker ormar, spindlar, koalor, hajar å typ sköldpaddor....
    Kram på er!

    2012-10-05 | 15:17:34
  • Mike säger:

    Har molly sett bilderna? :)

    2012-10-07 | 10:04:51

Kommentera inlägget här: