surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Dagen i bilder

Kategori: Sydney

Efter jobbet möte Micke upp mig och vi gick och spelade basket på taket, stekande värme och en otrolig utsikt. 
 
 
Bollen som fick äran att smaka på lite Micke svett =)
 
 
Basket kanske inte riktigt är min största talang här i livet...
 
 
...men att springa runt och leka fotograf är jätte roligt! 
 
 
Underbar utsikt!
 
 
& så lite galet snygga Michelle-Bilder, när kärleken vilar och tar sig an yrket blogg fotograf. 
 
 
Jag älskar dig så mycket att jag när som helst kan lära dig hur man gör när man skopar glass. PAJAS! <3
 
 
Sanningen bakom ... 
 
 
Efter basketen, blev det a la Michelle omväg (som Micke älskar såååå mycket) till mataffären. För att kunna se och fota så mycket som möjligt. Till exempel en bänk, som vi hade missat om vi inte gått denna väg..
 
 
Jag ser en svincool bro, måste gå närmre för att kunna få en ännu bättre bild!!
 
 
Vart kanske inte så mycket bättre ändå ..
 
 
 Vi vänder? Plötsligt ser Micke en fisk .. 
 
 
Micke smyger sig närmre
 
 
Han kollar åt höger och ser en fiskmarknad, åh stakars små fiskar (tänker Micke)
 
 
Vi är fast, Micke har fått syn på både fiskar och maneter ... 
 
 
Vi kommer aldrig härifrån tänker jag, fortsätter att le och vara världens bästa flickvän.
 
 
Jag inser att vi nu har kommit ännu närmre bron, jag blir jätte glad. Här kan jag ju få svingryma bilder på bron.
 
 
Vi kommer äntligen därfirån, jag med 100 bilder på en bro (?) och Micke med några fler minuters erfarenhet av fisk spannande. Slutet gott, allting gott! =)
 

Kommentarer

  • Leo säger:

    Fyfan vad nice basketplan! Vill också till Australien

    2012-10-16 | 15:43:49

Kommentera inlägget här: