surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

AustrALIEN

Kategori: Vänner och familj

Mina första dagar i AustrALIEN "Alien; slang för invandrare i Amerika".
Jag är förälskad och nykär i Australien, jag visste att jag skulle gilla landet men fan vad jag har blivit tagen. Att gå runt på gatorna ger mig nostalgitrippar från barndomen, det känns som att vara ett barn i en stor stad där man vill göra allt på en och samma dag. Allt just nu är bara riktigt härligt då solen också har börjat visa sig. Michelle's pappa Grant, sa att vi skulle gå upp i vikt här pga allt gott som finns, tänkte först aahhh nej aldrig bättre karaktär än så har vi, fail. Glassen här är fuckin awesome. Men jag trivs här, folket är väldigt trevliga och positiva.
 
Ska gå och sätta mig vid vattnet, allt känns surealistiskt då man sitter och tittar på maneter som bara simmar runt där ute utan någon anledning, och det känns så jävla konstigt att solen är så varm när det snart är november månad. 
 
Sen så finns det finns en basketplan på ett tak mittemot där vi bor där man har utsikt över hela sydney samtidigt som man lirar. Ska ta med mig kameran idag och ta kort, så jävla nice!
 
På onsdag börjar jag jobba i köket, det är spännande och jag hoppas att det ska bli kul. 
Stället heter Apollo och de har fått pris för Sydneys bästa restaurang 2012, bara att kämpa mike!
 
Men jag saknar min familj, mina systrar, mamma & pappa.
Ni är världens bästa, jag älskar er enormt.
 
Och mina vänner, haha jag saknar er jävlar. Vi delar många minnen, jag älskar er.
 
Vad skulle jag göra utan dig,
du är världens finaste och mina känslor för dig är starkare än någonsin innan.
 Jag älskar dig babe.

Kommentarer

  • Mandy Anglehed säger:

    Jag beundrar er som åker till ett främmande land far away from home, och så länge. Hoppas ni har det bra och får uppleva allt man kan uppleva! Skitkul att läsa eran blogg!

    2012-10-16 | 00:43:05

Kommentera inlägget här: