surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Upptäcka Sydney

Kategori: Sydney

Gårkvällen med Josefin och Veronica var oerhört trevlig, och ett glas vin slank ner ändå. Nästa gång följer jag med dem ut, garanterat! När jag la upp min "vän-annons" på Svenskar i Sydney hade jag inga förväntningar och jag trodde väll ungefär att det skulle bli "Hej vi tar en kaffe, kallpratar och sen ses vi aldrig mer på grund av stelheten som uppstod första gången", men jag trivs med dessa tjejer och hänger gärna med dem massor av flera gånger! 
 
För att komma hem till Josefin igår var jag tvugen att gå längst med oxfordstreet. Har väll gått där kanske max tre gånger sedan vi kom hit, och jag kom o tänka på varför man (jag) inte utforskar mer. Vi har ju sett dem största delarna av Sydney och vi bor skulle jag nog säga på det bästa stället man kan bo, så jag klagar absolut inte. Men när jag gick på Oxfordstreet fick jag en känsla av söder, mer avslappnat folk, skönare klädstilar, annorlunda affärer och annorlunda vardagen. När jag lämnar Sydney vill jag känna mig klar, jag vill inte tänka på att det fanns mer jag ville se eller att chansen finns att jag missat något finns. Fem veckor kvar i Sydney .. Times flies
 
Här har vi Darlinghurst/Oxfordstreet
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: