surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Tourist

Kategori: Sydney

Efter att min älskade gick till jobbet vid tre fastnade jag framför datorn och uppdaterade min "saker jag måste göra innan jag lämnar Sydney" lista. Tiden springer iväg när man drömmer sig bort. Jag bestämde mig för att turista lite i närheten och gick till Queen Victoria Building. Kan ju vara lite coolt att ha gått omkring där tyckte jag. 
 
Queen Victoria building som ligger mitt i Sydney och utnämndes tydligen till världens vackraste shoppingcentrum på 90 talet. Den byggdes år 1898 och andvändes då som Sydneys jordbruks-marknad. Efter en renovering på ca $75 miljoner öppnades den som shoppingcentrum 1986. 
 
 
 
Sen när jag gick där på gatorna kände jag mig sjukt liten i en sjukt stor stad. Var tvungen att fånga känslan på bild, och denna säger mer än tusen ord. 
 
 
Väll hemma blev det Michelle a la ceacar igen. Så blir när man är bortskämd med pojkvän som både kan laga mat och dessutom är grym på det. Mina sallader är dock FETT goda, med fett mycket fett (nötter) MUMS!
 
 
Nu måste jag skynda mig, ska springa iväg till Darlinghurst och hänga med Josefin och hennes vän, förhoppningviss kommer Jonna också (?). Dem ska förkröka, jag ska väll titta på (?) Ingen utgång för mig. Hoppas att ni har det svinbra där hemma allihopa! SAKNAR!! <3
 

Kommentarer

  • Det bästa bror säger:

    Snö oväder är alltid kul

    Svar: Haha JAA! Se det positiva i det Rikard!! =) Du behöver inte duscha fyra gånger som jag har gjort idag, för att man svettas så jäklans mycket!
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-29 | 09:51:58
  • Det bästa bror säger:

    Hellre det än tår som är frysta

    Svar: Nej jag vet usch det är hemskt, kom hit!
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-29 | 17:01:08
  • Det bästa bror säger:

    Vill

    2012-11-30 | 10:51:18

Kommentera inlägget här: