surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Sunday

Kategori: Sydney

Ingen Botanic Garden idag då vädret inte var med mig, ovanligt (?) Vi kunde även sova ut i en skön säng för en gångs skull, så en redig sovmorgon var vad denna söndag morgon bjöd på. Micke fick bege sig mot jobbet några timmar tidigare. Min dag har varit något mer hemmafru-aktig än igår då jag har handlat mat, lagat mat, tagit en kaffe och promenad på stan med min nyfunna vän Rebecka, shoppat lite kläder och även städat hela köket. Man vet aldrig hur noga dem som bott här tidigare varit med hygienen så man kan väll säga att det var en room makeover, Varsegod kära roomies! 
 
På promenad genom China Town 
 
 
Kaffe på Starbucks. Dem är verkligen redo för jul här med sin fina dekoration och pepparkaks latte.
 
 
Gick in på vad jag trodde var två stycken (hundra gånger sämre kvalite än Gina Tricot) affärer. Kom ut riktigt nöjd med tre nya basplagg till garderoben, tänk så fel man kan ha.  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: