surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

SJUK

Kategori: Sydney

Att bli sjuk utomlands borde inte vara lagligt. Jag missar jobb dagar och Jag döör. 1. Jag har feber och är jätte varm, plusa på graderna här ute och det känns som att jag sitter i en bastu. Tänk er hemma när ni är sjuka = super duper jätte tråkigt. Men här = Super duper ännu mera tråkigt. 2. Ingen teve, ingen Ellen Degeneres eller super tråkig Topmodel att kolla på. Hade jag varit i Sverige nu så hade jag underhållt mig genom att planera in min tv dag med tv.nu, härlig sida det där. Miss ya
 
 
Har i allafall ägnat mig åt att planera och ta reda på vad för sevärdheter som finns längst kusten när vi väll ska ut och resa. Riktigt pepp. Nu ska jag sluta drömma mig bort och konsentrera mig på att vara mer bitter och ladda inför en hel dag i sängen imorgon .. Igen. Tack och Hej, Leverpastej!
 
Påtal om leverpastej (typiskt svenskt) Idag provade Micke Vegemite (typiskt Aussie) & enligt honom var det det bästa han någonsin ätit, det är det ända vi ska äta från och med nu. Mmm som i marabou, visst älskling? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: