surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Never give up

Kategori: Sydney

Micke jobbar kväll, så jag har underhållt mig genom att besöka gymmet för andra gången idag. Många lärdommar fick jag ut av det, 1. Låna aldrig kärlekens linne igen. Det satt så pösigt att jag såg ut som en stor boll, INTE bra för självförtroendet. 2. Jag köttade triceps för andra gången idag och orkade samma vikter = jag måste ha kört för mesigt imorse. Men nu har jag börjat skriva ner exakta vikter för att kunna utvecklas och bli svingrym! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: