surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Manly

Kategori: Sydney

Idag vare upp och hoppa tidigt då Manly beach stod på dagenns schema. Klockan 11 skulle färjan gå från Circual Quay. 
 
 
28 dollar och 30 minuter senare var vi framme i Manly. 
 
 
För en gångs skull var det Michelle kan bada varmt i vattnet, ÄNTLIGEN. Vi tröttnade dock rätt snabbt på solen och gick och åt sushi, mumms JÄTTEGOTT, eller inte.. Usch & fy 
 
 
När vi kom tillbaka och skulle möta upp Torun, Linus och Julius igen så stod det en liten mini Justin Bieber och sjöng egen skrivna låtar. Jätte sööööt! Korkad som jag är står jag i mina tankar och beundrar vilket bra engelska uttal killen har.. 
 
 
Färjan hem
 
 
Den som inte vill se mina bröst BLUNDA!
Jag och Micke som tror att vi har superförsvarskrafter mot solen får ikväll ångra oss rejält. Att duscha gjorde riktigt ont, handuuken efter sved och natten kommer garanterat medföra PAIN. Nej jag har inte köpt en vit BH, jag  har bara försökt att komma in i julstämningen genom att bli röd. 
 
 
 
Väll hemma blev det Michelle a la caecar. Isbergs sallad, valnötter, gurka och kykling skivor. Här snackar vi god mat, sushi kan slänga sig i väggen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: