surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Jag är inte bitter, eller (?)

Kategori: Sydney

Jag vet inte vad vädergudarna hade i baktanke när dem bestämde att det skulle regna HELA veckan. Jag har fått nog, jag vill dra till beachen, jag vill sola, jag vill till och med få ont i huvudet och bli irriterad för att det är för varmt. Micke jobbar, Elin frågar om jag vill följa med ut. Nej. Torun erbjuder filmkväll. Nej. Jag vill ju, egentligen. Men regnet gör mig deppig och kroppen känns seg. Jag måste ändå packa hela väskan och städa ur rummet för flytten imorgon, det får bli min sysselsättning. Nu ska jag sluta deppa och vara glad för det lilla, fick prata med min älskade syster nyss och det betyder allt. Mitt lilla hjärta <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: