surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Hyvää Syntymäpäivää

Kategori: Vänner och familj

Tiden går skrämmande fort och jag kommer ihåg tiden då du sprang omkring med guldiga långa lockar och blöja som om det vore igår. Jag ville så gärna vara barnvakt åt dig kommer jag ihåg, och när Katariina äntligen gav sitt godkännande var jag så otroligt nöjd. Vi spelade kubb, vi spelade fotboll. Du sprang omrking precis som Aliina gör nu och sparkade på bollen åt alla möjliga håll. Jag satt ute med dig och byggde snögrottor, drog dig upp och ner för baken i pulkan och var med när du lärde dig cykla. Du kanske inte kommer ihåg det här, men jag gör <3 Nu har du växt upp och storasystern är inte största idolen längre direkt. När jag frågar hur det går i skolan så är ditt svar ett kort "bra". Det finns viktigare saker i ditt liv, jag förstår det, Mycket nytt, mycket att uppleva och lära. Jag vill dock att du ska veta att du är en av dem viktigaste i mitt liv. Jag älskar dig och kommer att ställa upp hur som helst och när som helst. Jag hoppas att din dag har varit och kommer fortsätta att vara hur bra som helst. Jag hoppas att du får många presenter och en svingod tårta. Grattis min lilla fina, mycket älskade bror på din dag! Jag saknar dig
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Thankyou Michelle for really caring.

    2012-11-26 | 19:53:54
  • Dad säger:

    Tack michelle för att påminna mej om alla bra minnen vi har haft .Det skulle vara kul om vi gorde nåt tilsammans igen. skriven av Anton

    Svar: SJÄLVKLART! När du kommer till Australien kan vi bada, hoppa, dyka och massa mer. Kommer du ihåg när du var liten och vad rädd för "PLUMS" ? "No plums" sa du alltid vilket betyde "inte under vattnet" =)
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-27 | 19:17:02
    Bloggadress: http://surfersparadise.blogg.se
  • Det bästa bror säger:

    Haha juste :)

    2012-11-30 | 16:20:18

Kommentera inlägget här: