surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Girls Girls Girls

Kategori: Sydney

Hemma efter en väldigt mysig tjejkväll. Fyrverkerier (som var bättre än någonsin, sjukt vad pengar dem måste lägga ner på showen) vindruvor, trevligt sällskap, härlig stämning i Darling Harbour och nära hem. Tack Jossan, Hanna och Elin! Just nu sitter jag på rummet nu och väntar på att kärleken ska komma hem, fönstret är öppet och från gatorna hör man liv och glädje. Jag vet att jag har nämt det förut, men jag älskar verkligen att bo centralt, ljudet av människor gör mig glad på ett sätt som jag verkligen inte kan beskriva. 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: