surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Magic pancakes

Kategori: Sydney

Micke sov djupt imorse så jag bestämde mig för att fixa överasknings frukost. Protein pannkaka toppat med blåbär blev det, suuuper gott! Hemma baserar jag alltid proteinpannkakorna på proteinpulver men idag prövad jag en ny variant utan. 
 
Recept
 
35 gram havregryn
3 äggvitor (ca 100 gram)
1/2 banan 
40 gram mini keso
 
Blanda, stek, häll på varma blåbär, servera, ät. Mmmmm..
 
 
Därefter var vi redo för GYM och jag satte personbästa på hantelpress, woooooop. 
 

Kommentarer

  • Kjell Å Schönbeck (skåningen från Paus) säger:

    Hej!
    Mums fili baba! Nu äntligen har jag fått er blogg.
    Hälningar från VH.

    2012-11-19 | 15:53:03
  • Matilda säger:

    Stod och skärde upp ananas alldeles nyss och började tänka på dig fina Michelle. Love u, blir glad av att du har det bra. PUSS

    Svar: Tänker på er JÄMT! Har träffat massa trevliga tjejer här, men varje gång jag umgås med dem så önskar jag ännu mer att ni också kunde vara med. Love you
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-19 | 19:57:29
  • matildaaaaa säger:

    Skar ananas kanske man säger? båda låter ju efterblivet

    Svar: Ja o tänk om man vill förklara för någon att man ska skära fler än en ananas.Då vill man ju säga ananasar, men de går ju inte heller.

    Problem, problem, PROBLEEEM (slår med borste i huvudet). Like a baws..
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-19 | 19:57:53
  • Matildaaaa säger:

    Allltiiiddd problemproblemprobleeemmmm!

    2012-11-20 | 15:51:35

Kommentera inlägget här: