surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Fredag igen, tiden går fort.

Kategori: Sydney

Har inte bloggat på flera dagar, vad händer (?) Gym och jobb är vad våra dagar består av främst men igår var jag ledig och Micke fick reda på sent att han också var ledig. Upptäcksfärs i vårt nya hood, keps provning, en fika hanns med. Filmkväll fick avsluta då båda jobbar idag. På grund av segt internet igår ville filmen vi valde inte ladda, så istället såg vi Stardust som vi hade på datorn. Skit film, verkligen, kolla aldrig på den =)
 
 
Fika på Gloaria Jean, cafét där dem skriver ut kcal på allt. Man blir ju liksom inte aspepp på en muffins när det står att den innehåller halva ditt dagsintag.. Dålig affärsidé eller?
 
 
Inne på Galaxy world. Vi skulle gå in och kolla efter en toa då jag höll på att pinka ner mig själv. Istället ser vi hur en man som spelar går ifrån sin automat utan att se att en massa låtsas pengar ramlar ut. Vi tar tillfället i akt och spelar lite själva (A lá broke backpacker style). Vi vann ingenting dock, karma kanske .. 
 
 
Paddy´s market
 
 
Min allra första keps efter min (identitetskris,jag försöker hitta mig själv hip-hop stil) 
 

Nu blire gymmet, rygg och baksida axlar. Wooop!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: