surfersparadise.blogg.se

#På resande fot #ObestämdTid #LeverLivet #NeverTuringBack #ÅngraBaraDetDuAldrigGjorde #CarpeFuckingDiem #FuckOutTheWay #PictureForThePasta #Backpacker #Sydney #RegretNothing #DownUnder #Don'tWorryBeHappy #OneDayAtATime #DreamBig #Livet ÄrFörKortFörAttMåDåligt #LifeWon'tWait #FeelingGoodIsGoodEnough

Forever

Kategori: Sydney

Micael Lazarevic <3 Du är nog den mest oromantiska pojkvännen i hela universum, men när du gör såna här oväntade gester, så betyder dem verkligen ännu mer. Det handlar inte om själva blomman, och egentligen inte själva texten. Det betyder att du har tänkt på mig när jag inte är i din närhet och även om du inte kommer att få se lyckan i mina ögon när jag kom hem, så har du ansträngt dig för att göra mig ännu lyckligare. 
 
 
Vårat förhållande är inte perfekt, vi har våra brister och stunder då vi inte alls är överens. Min kärlek för dig övervinner allt det. För när jag är med dig så känner jag mig trygg, när jag inte är med dig saknas någonting. Jag skulle inte för allt i världen byta ut det vi har. Sättet vi skrattar tillsammans varje dag, känslan där jag med dig kan vara mig själv till 100 %. Du får mig att kämpa, pusha mig själv, du får mig att vilja vara bäst.. Du får mig att lyfta så jääävla mycket tyngre på gymmet. Jag älskar dig <3 Yeeeaaaaaaaaaaaaaaa
 
 

Kommentarer

  • Det bästa bror säger:

    Min PT ;)

    Svar: Tycker synd om din framtida personliga tränare. LATMASK
    surfersparadise.blogg.se

    2012-11-27 | 15:58:17

Kommentera inlägget här: